KS Grębałowianka - strona nieoficjalna

mecz towarzyski

Wyniki

Ostatnia kolejka 6
AP 21 II Kraków 14:0 KS Bieżanowianka II Szkółka Gorzków
AP 21 II Kraków 3:1 LKS Zieleńczanka Zielonki
KS Bieżanowianka II Szkółka Gorzków 2:5 KS Raba Dobczyce
KS Bronowianka III Kraków 0:3 LKS Zieleńczanka Zielonki
Pogoń I Skotniki 0:8 KS Raba Dobczyce
KS Bronowianka III Kraków 0:6 KS Prądniczanka I Kraków
Pogoń I Skotniki 3:1 KS Albertus Kraków
KS Prądniczanka I Kraków 6:0 KS Albertus Kraków

FUTBOLOWO.TV

Kontakty

Administrator
zostaw wiadomość
Kierownik Jan
status Gadu-Gadu

Aktualności

Dziennik obozowy :) ('Było spoko' - 10.08)

• autor: mt, 2014-08-01 22:53

Dzień jedenasty (10.08): Śniadanie, pakowanie, odjazd...
Naprawdę udany obóz... Dziękujemy wszystkim za wszystko...
Do zobaczenia na treningach
smiley

Dzień dziesiąty (9.08): Dyskotekowy rozruch, po śniadaniu rozdanie nagród i podsumowanie obozu (wczesna pora ze względu na popołudniową wycieczkę). Przed obiadem zajęcia na orliku, później wyjazd na wycieczkę. Zmiana planów. Jedziemy nie do Czorsztyna tylko do Niedzicy, gdzie odbywamy rejs statkiem, zwiedzamy zamek pod opieką przewodnika, poznajemy miejscowe legendy. Po powrocie do Łącka grill, a po nim chrzest. I znowu pełna zabawa, śmiechy i wygłupy, ale koniec końców 12 nowych zawodników zostało przyjętych w poczet obozowiczów KS Grębałowianka smiley
Zdjęcia do obejrzenia
  TUTAJ i TUTAJ
Jutro wyjazd z Łącka jest planowany na godzinę 12, powrót do Grębałowa około godziny 14

Dzień dziewiąty (8.08): Standardowo muzyczny rozruch tuż po 8, o godzinie 9:30 pierwszy trening na orliku, a po nim zabawa 'na mokro' na terenie ośrodka (śmiechu nie było końca smiley). Po obiedzie drugi trening, a po nim spacer po okolicy. Po kolacji ostatnia już Liga Mistrzów na głównej płycie Zyndrama Łącko...
Jutro wyjeżdżamy na wycieczkę do Czorsztyna, gdzie czeka nas znowu mnóstwo atrakcji :)
Na zdjęciu pozdrowienia od dzieci dla Naszych Kochanych Mam smiley
Fotogaleria z dzisiejszego dnia
: TUTAJ

Dzień ósmy (7.08): Poranny rozruch przy muzyce,po nim śniadanie i nagranie (patrz niżej smiley).
Następnie wyjazd do Limanowej, gdzie spędzamy ponad 2 godziny na basenie, później idziemy na lody i spacer po centrum miasta, i prosto stamtąd udajemy się do Tymbarku i...
Przebieramy się, rozgrzewamy, wychodzimy na boisko... i po 25 minutach jesteśmy zmuszeni z niego zejść, przez potężną ulewę, która rozpętała się nad całym regionem. Trochę szkoda, ale chłopcy zadowoleni, choć trochę zmęczeni wracają do ośrodka, gdzie jemy obiadokolację, później chwila czasu wolnego i wcześniejsza cisza nocna smiley
Galeria zdjęć
Niespodzianka:

Dzień siódmy (6.08): Rano pobudka w rytm muzyki, potem z powodu ulewy, która panowała nad Łąckiem projekcja filmu połączona z indywidualnymi rozmowami z trenerem, po którym grupa starsza udaje się na trening na orliku, natomiast młodsi mają gry i zabawy połączone z zajęciami fitnessowo-tanecznymi w ośrodku. Po obiedzie grupa młodsza odbywa trening na hali, natomiast starszacy rozgrywają sparing na orliku pokonując drużynę Szkółki Piłkarskiej GOL Łącko.
Po kolacji na sparing udaje się grupa młodsza i rozgrywa trójmecz towarzyski z drużynami Tarnowskiej Akademii Piłkarskiej oraz Szkółki Piłkarskiej GOL Łącko.
Dzień pełen wrażeń i emocji, ale naprawdę pozytywnych. Widać, że chłopcy są ze sobą zżyci, a widok ich dopingujących i wspierających się nawzajem jest naprawdę bardzo miły dla oka smiley
Jutro wycieczka - odwiedzimy Limanową (kryta pływalnia), a wszystkich naszych Kibiców zapraszamy na godzinę 17 na stadion piłkarski w Tymbarku gdzie nasi zawodnicy rozegrają mecze towarzyskie ze swoimi rówieśnikami z tamtejszej drużyny Harnasi Tymbark smiley
Zdjęcia można zobaczyć
TUTAJ

Dzień szósty (5.08): Poranny rozruch z Waka Waka :), po śniadaniu trening na orliku, po nim krótkie zajęcia ogólnorozwojowe dla obu grup i przed obiadem projekcja filmu (dziś bohaterami byli Ronaldinho i Zidane). Po obiedzie odpoczynek i porządki w pokojach. Następnie uczciliśmy urodziny naszego Kolegi Eryka i wspólnie zjedliśmy tort, odśpiewaliśmy STO LAT i złożyliśmy życzenia.
Grupa starsza po południu odbywa drugi trening, natomiast młodzi piłkarze Grębałowianki są w tym czasie na spacerze i konsumują lody ufundowane przez Kierownika Obozu w ramach nagrody za świetne opanowanie układu muzycznego :)
Po kolacji grupa młodsza rozgrywa sparing z Tarnowską Akademią Piłkarską. Mecz kończy się zwycięstwem Grębałowianki. Na uwagę zasługuję świetna atmosfera jaka panowała podczas meczu. Wzajemny gorący doping i oklaski tylko mobilizowały wszystkich zawodników do jeszcze lepszej gry :)
PoZdro z Łącka smiley

Zdjęcia z dzisiejszych zmagań  TUTAJ

Dzień piąty (4.08): Rano Chocolate (układ już prawie gotowy smiley), potem poranny trening w grupach zakończony wspólnymi ćwiczeniami rozciągającymi i wzmacniającymi, następnie w ramach zajęć teoretycznych projekcja filmu o Davidzie Beckhamie...
Po obiedzie trochę plany krzyżuje nam pogoda, która nie pozwala nam dokończyć treningu (dziś trochę burzowo w Łącku smiley), ale co się odwlecze to nie uciecze i po kolacjo rozgrywamy turniej Ligi Mistrzów na pięknej Łąckiej hali sportowej, która znajduje się tuż koło naszego ośrodka...
Chłopcy już troszkę odczuwają trudy obozu, bo niektórzy z nich zaczynają trochę marudzić (na szczęście szybko im przechodzi laugh), ale jutro pierwszy sparing, więc na twarzach gościć będzie tylko uśmiech... smiley
Zdjęcia z dzisiaj do zobaczenia pod linkiem:

Dzień czwarty (3.08): Jak to zwykle u nas bywa niedziela była dniem aktywnego odpoczynku. Do południa chłopcy oglądali krótki film (dziś bohaterem był Leo Messi), potem wyjście do Kościoła, a po nim lody i spacer (zwiedzanie okolicy). Po obiedzie dwugodzinna wycieczka w góry, a tuż przed kolacją, krótka projekcja meczu Orlików sprzed dwóch sezonów.
Po kolacji druga edycja Łąckiego Mundialu :)
Dzieci odpoczęły, zrelaksowały się i zebrały siły przed kolejnym tygodniem treningów i zabawy... Już od wtorku rozpoczynamy serie sparingów zaplanowanych podczas obozu... :)

Zdjęcia z dzisiejszego dnia dostępne TUTAJ

Dzień trzeci (2.08): Pobudka i poranny rozruch przy muzyce (chłopcy już prawie opanowali układy taneczne - prezentacja ich możliwości już niebawem laugh). Po śniadaniu pierwszy trening w grupach, dużo strzałów i gry. Potem zajęcia ogólnorozwojowe (duża ilość ćwiczeń rozciągających i wzmacniających) oraz teoretyczne - chłopcy mieli dziś okazję zobaczyć wszystkie bramki jakie padły na Mundialu w Brazylii smiley. Po obiedzie odpoczynek oraz sprzątanie w pokojach (dziś padły pierwsze 'DZIESIĄTKI' za czystość).
Po południu grupa starsza udaje się na drugi trening, a nasi najmłodsi zawodnicy spędzają czas relaksując się i bawiąc nad rzeką korzystając z pięknej pogody, a potem udając się na spacer i lody.
W ramach kolacji grill, a po nim pierwsza edycja Mundialu Łącko 2014 - górą Holandia smiley
Mamy już za sobą trzy bardzo intensywne i pełne dni, dlatego jutro planujemy odpoczynek (oczywiście aktywny smiley), który pozwoli się zregenerować zarówno zawodnikom jak i opiekunom...
Pozdrawiamy i zapraszamy do obejrzenia dzisiejszych zdjęć, które są dostępne
TUTAJ

Dzień pierwszy (31.07) i dzień drugi (1.08): W czwartek po przyjeździe i zakwaterowaniu udaliśmy się na obiad, po którym nastąpiło oficjalne rozpoczęcie obozu. Następnie odbywamy trening na głównej płycie boiska Zyndrama Łącko, po kolacji słynna już Liga Mistrzów :)
Dzień drugi zaczynamy porannym rozruchem w rytm najnowszych hitów muzycznych, pod kierownictwem Pani Kingi (chłopcy wniebowzięci laugh), następnie śniadanie i wyjście na pierwszy trening. Po powrocie do ośrodka projekcja filmu: 'Cristiano Ronaldo - granicę ludzkich możliwości', następnie obiad, drugi trening, spacer po okolicy, kolacja i znów Liga Mistrzów :). Chłopcy po dniu pełnym wrażeń, zmęczeni śpią w swoich pokojach :